Fullspäckade dagar

axelinaackie.blogg.se / 23 September, 2014 - 20:26 / Allmänt

Det dåliga med min vardag är att jag inte har en endaste liten minut över till någonting annat än skolan, stallet, läxor, bloggen och middag. 
Till exempel hinner jag aldrig kolla på PH längre, har missat säkert 4 avsnitt vilket är lite sugigt. Men å andra sidan, vem i hela friden bryr sig om PH när man har 3 stycken fantastiska hästar och en underbar fritid? 

Nu är jag påväg från stallet och idag trimmades alla 3 i ridhuset. Även Polo då vädret var tråkigt. 
Alla var riktigt duktiga, Polo var mjuk och travade på lugnt och fint i en låg form, Bosse var loss och bra i handen när vi rullade på i en stadig galopp i lätt sits och Elenya var kvick och alert, samt lyssnade bra för skänkeln. 

Nu när jag kommer hem är det middag, läxor och blogga lite som står på schemat. Mitt mål är att komma i säng klockan 10. 
Bullen och Elenya älskar varann 

Anledningen att hästarna gick så bra idag ^ ;)


Postat av: Erika

Vilken fin blogg och vilka söta hästar!

Svar: Tack! :D
None None

2014-09-23 @ 22:26:29
URL: http://crazythings.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: