Hello friday

axelinaackie.blogg.se / 26 September, 2014 - 19:52 / Allmänt

Nu är det kväll, hästarna ridna och allt klart i stallet. Nu väntas idol och ska skriva lite blogginlägg. Visste ni att jag skriver ganska mycket tidsinställda men istället för att välja en tid jag ska publicera dom på så sparar jag dom bara som utkast. Om bloggen då stått tom ett tag och jag känner att "vad i hela friden ska jag skriva om?" Är det bara att gå in på utkast och publicera något. Tjäckt! 

Alla 3 reds idag, Bosse och Elenya i ridhuset och Polo på lite grusvägar. När jag red Elenya var vi 6 stycken som delade på en yta som var 20 x 35 meter. Ridhuset var nämligen avdelat så på den resterande ytan var det ytterligare 3 stycken. Haha, men det är bra att träna på att rida när det är mycket folk, då är man van om man kommer till en rörig framhoppning. 
Det gick iallafall super bra med alla hästarna - wonderful 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: