Jahaaaa...

axelinaackie.blogg.se / 20 September, 2014 - 22:10 / Allmänt

Vart ska man börja? 
Bosse var fin på framhoppningen tills jag skulle ta ett sista räcke. Kom allderles för stort så han fick bommen mellan frambenen och snubblade till ordentligt. Både jag och han blev lite omtumlade efter det så känslan när vi red in på banan var inte bra alls. Hoppade hinder 1,2,3,4,5 men sen gick det inte mera, både han och jag var för osäkra så jag utgick. Fan att detta skulle hända just oss. 
Imorgon hoppar jag L.A på morgonen med Bosse. Bara få en bra runda med flow. 

Polo kändes toppen, hoppade super på framhoppningen och gjorde finfina språng inne på banan. Vi har ju inte hoppat så många klasser högre än 120cm och idag när det var 125 hoppade han bara ännu bättre. :) dock klantade jag till det så i svängen till en kombination tjafsade han i munnen - kunde inte komma fram på ett bra sätt så vi rev ett där. Sedan rullade bakbommen på hinder nr 9 också. 8 fel totalt men en bra känsla! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: