saturday morning

axelinaackie.blogg.se / 13 September, 2014 - 09:32 / Allmänt

Hej hopp allihop! 
Måsate berätta för er att jag åt frozen yoghurt på rasten igår vilket inte ingick i min nyttighetsplan, men jag tänkte att det var ju ändå fredag så jag festade till det lite! Sen på kvällen var jag riktigt duktig, tog lite vindruvor och vattenmelon istället för de nybakta kladdmuffinsarna som fanns hemma. Det ni är vad jag kallar självdiciplin! 
 
Men börjar tröttna lite på att vara hälsosam, dock har jag fakiskt känt att jag orkar mera, men det är kanske mer för att jag har haft med mig så stadig lunch till skolan. Äter ju inte skolmaten för att den är disgusting så jag har med mig riktiga måltider i en liten matlåda. 
 
Det var allt om mat.
 
Nu över till hästarna. 
Igår trimmades alla 3 i paddocken igen. Bosse dressyrtränades faktiskt, har ju glömt att berätta det! Tränade för en som heter Ingrid som är en äkta dressyrare, tror Bosse kände av dressyrvibbarna för han blev en riktig dressyrponny! Så duktig var han :):)
Polo var helt okej, han var jätte bra i traven och lyssnade bra för skänkeln men i galoppen blev han lite för på. 
Elenya var jätte duktig, red mellan två bommar och red på allt mellan 4 till 7 galoppsprång. Hon var lite seg som alltid men jag fick ändå fram henne så jag är jätte nöjd! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: