Sneakpeak

axelinaackie.blogg.se / 11 September, 2014 - 21:27 / Allmänt

Jag har inte fixat klart allt än, men 2 små smakprov får ni här. Har kvar lite grejer som att fixa sittbänken, lindorna ska ordnas i en fin liten korg, lite puts och så ska investeras osv. 

För er som inte riktigt fattar så är denna sadelkammaren här hos pappa. Antonia och jag har våra hästar i det så kallade "vita stallet" där det finns 2 sadelkammare och 10 boxar (men vi använder ju bara 6 av dom) 
Innan har jag och Antonia delat sadelkammare och den sadelkammaren jag flyttat till nu har varit ganska ful och blivit använd av inackorderingar. Men nu när dom har bytt sadelkammare blev denna över och vi bestämde oss för att renovera den helt enkelt. Det sög att dela med världens mest o-ordningsamma person ska ni veta så detta blir prima när jag kan hålla ordning! 





Postat av: Emelie

Oj vad snyggt, längtar tills vi får sen den klar :D

2014-09-11 @ 22:17:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: