Utrustning - Ljungby

axelinaackie.blogg.se / 18 September, 2014 - 20:01 / Allmänt

Älskar att sitta och planera hur jag ska matcha med schabraken och kavajen tillsammans med en fin luva och min bruna utrustning inför tävlingar. 
 
Jag har 9 tävlingsschabrak, 7 olika luvor och 3 olika kavajer så jag har en del att välja på. Hej jag skryter typ, haha skämt  
Har iallafall en svart animo, en klarblå animo och en svart Manfredi med ljusblå krage. 

Har tävlingsscabrak i alla regnbågens färger skulle man kunna säga, allt från ett äppelgrönt, ett helrosa och sen några blåa i olika nyanser och 3 bruna. 
 
Tänkte iallafall matcha på följande sätt. 
På fredag ska jag vara blå på Polo och grön på Bosse. Polo ska ha det klarblåa RG schabraket, ingen luva eftersom att han inte kan ha en luva och så ska jag ha min svarta animo. 
Bosse ska ha det äppelgröna RG schabraket med grå kant med matchande luva, fast luvan är inte grön med grå kant, den är tvärt om. Till det ska jag vara lite neutral och ha svart kavaj. Blir så snyggt då båda 2 passar väldigt bra i de färgerna.
 
 
 


Postat av: Anonym

Manfredi*

Svar: Hahahah oj, bra att du rättade mig! Blandar alltid ihop dom 2 namnen😅
None None

2014-09-18 @ 20:41:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: