Vecka 40

axelinaackie.blogg.se / 29 September, 2014 - 09:01 / Allmänt

Oj vad tiden går fort! Känns som att SM som var V.32 var typ förra helgen..! Men jag ser det positivt, faktum är att jag ser allt positivt! 
Det positiva är att det blir snabbt sommar. Haha jag lever verkligen för sommarlovet ;) 
Men det jag skulle komma till är att den här veckan händer 2 roliga saker. 
Den första är att sponsorkläderna från Martha Ridewear kommer antingen idag eller imorgon. Det ska bli jätte roligt verkligen! Kommer göra en photoshoot med kläderna någon dag och visa er! :D 
 
Den andra roliga saken är att jag förmodligen ska hoppa hos Sven Ingvarsson i det fina ridhuset på tisdag. En bra tävlingsträning, ska se om Antonia kan vara med och filma eller hur det blir. 
 
Sen händer det alltid något oplanerat som är kul. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: