Söndag morgon.....

axelinaackie.blogg.se / 29 Januari, 2012 - 09:00 / Allmänt

Jag drömde världens coolaste dröm inatt. Den var TECKNAD!! Jag var typ inne i en teckand film känndes det som. Det var små varelser som flög rund på en grön Ö. Det var SOMMAR! <3 Alla gick runt där och sjöng.

Och sen när jag vaknade så trodde jag att det var tisdag. Snacka om vilken lättnad jag fick när jag kom på att det var söndag!



Tilda go fredagkväll: Vilken är din favoritglass? Erskän det är Ben & Jerry glass! xD

Jaa! Den är så god! Men av alla Benn&Jerry glassarna så är half baked min favorit! :D


<33

/Axelina





Postat av: lisa

hej! vad jag har fattat så skall du vara med i billdals elitlag? :D isåfall har du bytt klubb så att du tävlar för dom hela året eller blir du bara inlånad i laget? :D vet du vilka andra som skall vara med i billdals elitlag? :D kram

2012-01-30 @ 15:20:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: