lite svar! :)

axelinaackie.blogg.se / 30 Januari, 2012 - 21:04 / Allmänt

Ellie om Älskade ljungby!
Hi hi, åk efter oss som sist så kommer vi fram när det är kolsvart. Ha ha, men vi kanske möts alla på Laxbutiken som förra gången. Gott med lite mat i magen innan man ska åka långt och packa upp allt när man kommer fram!!

HAHA! Alltid bilr det fel när man vill komma fram! ;)
Ja, det hade ju varit trevligt! Det är ju Alltid lika gott på Laxbutiken! :)

lisa om Söndag morgon.....
hej! vad jag har fattat så skall du vara med i billdals elitlag? :D isåfall har du bytt klubb så att du tävlar för dom hela året eller blir du bara inlånad i laget? :D vet du vilka andra som skall vara med i billdals elitlag? :D kram

Hej!

Du har fattat rätt, jag ska vara med i Billdals elitlag. Jag blev bara "inlånad" så jag tävlar inte för Billdal detta året.
Dem andra som ska vara med är: Sofie, Lisa och Kajsa. :D

/Axelina



Postat av: Lisa Magnusson

Världens bästa lag!!!! :))

2012-02-01 @ 21:13:02
URL: http://lisaamagnusson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: